Preskoči na glavni sadržaj stranice

Kolačići (cookies) pomažu u korištenju ove stranice. Korištenjem pristajete na korištenje kolačića.

Tko crta u Galeriji Crta 2024.

Najava izložbi u 2024.

test image

Jedina galerija u kvartu Maksimir

U Galeriji Crta crtaju nikad ili rijetko viđeni, zanimljivi i kreativni mladi umjetnici!

Dođite u Galeriju Crta, jedini galerijski prostor u Gradskoj četvrti Maksimir koji će i ove godine predstaviti inovativne, kreativne i neponovljive mlade umjetnike u vašoj kvartovskoj galeriji.

Uvjerite se sami i popratite samostalne izložbe Ivane Bajcer 16.-30.4., Luke Leova 15.-29.5., Tare Stanić 12.-26.6., Nataše Devčić 11.-25.9., Filipa Čulića 16.-30.10. i Ivane Kordić 13.-27.11.

Program Galerije Crta 2024. sufinanciran je sredstvima iz gradskog proračuna Grada Zagreba i Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske, a 6 najboljih umjetnika koji su se prijavili na javni natječaj i koji će izlagati u Crti, odabrao je Umjetnički savjet sastavljen od mladih likovnih umjetnika, koji su i sami izlagali i sudjelovali u realizaciji izložbenih programa Crte.

Više o izložbama pročitajte u nastavku

Ivana Bajcer, 16.4. - 30.4.

"Kružna konstrukcija sačinjena od tri viseća crteža i jedne skulpture nalik na jastuk oštrim šiljcima, te odaje dojam aranžiranog oltara. Mjesto u kojem se isprepliću ali i veličaju tri vrline koje se lako razviju u mane: dobra, poslušna, dopadljiva. Crteži se sastoje od dopadljivih prizora i sarkastičnih poruka. Cijela konstrukcija spaja kontradiktorne prikaze koji su pogledom primamljivi ali bodljikavi na dodir, te nose u sebi metaforički izraz svakodnevnih zapreka. Instalacija objedinjena u mediju crteža i skulpture iskaz je podrugljivog štovanja neravnopravnog položaja pojedinca u društvu, sarkazma prema pojedincu u egzistencijalnih problemima te nepoštovanja u radnom okruženju.", o svom radu i koncepciji izložbe piše Ivana Bajcer

Luka Leov, 15.5. - 29.5.

"Kao i čovjek, auto ima svoje faze boljeg i lošijeg "psiho" fizičkog stanja. Od stanja limarije do stanja motora. Dramatična situacija, kvar ili trenutak opuštanja na travi na sunčani dan. Predah. U ovom slučaju bi se fokusirao na ovaj trenutak predaha koji dolazi nakon dugog putovanja.
Kao svaki automobil koji vidimo parkiran, mi ne možemo zaključiti na prvu kakva je njegova povijest, kakve priče krije. Možda se nije pomakao s parkirnog mjesta zadnjih 40 godina, a možda je baš jučer to parkirno mjesto željno iščekivalo njegov povratak. Tu je bitan faktor i Jugo koji je kao automobil jednako pouzdan koliko i nepouzdan (barem po pričama). Svaki dolazak/ nedolazak na novo odredište je još jedna potvrda te dvije suprotstavljene činjenice. Crtež omogućuje odlazak korak dalje koji može pobliže kroz doslovni prikaz, metaforu, karikaturu ili promatračevu interpretaciju proširiti priču o tom automobilu. Kroz razbijanje fizičkih zakona i granica automobila pokušava se bolje prikazati opis same situacije koje su u ovom slučaju često fiktivne. Uveličavaju prikaz samih priča o autu koje su i same nekad preuveličane, a nekada samo tako djeluju iako su stvarne.", o svojoj prvoj samostalnoj izložbi piše Luka Leov.

Tara Stanić, 12.6. - 26.6

"Kroz svakidašnjicu se susrećemo s raznim prizorima, pojmovima i dijalozima koji se urezuju u naše pamćenje. Periodično izlaze na vidjelo ili su uvijek s nama u pozadini našeg uma. Poput lijepog prizora o kojem razmišljamo cijeli dan ili ohrabrujućeg razgovora koji je uvijek blizu našeg srca. Inspirirana tom pojavom, pokušavam zadržati te trenutke na papiru. Pomoću uljanih pastela, prikazujem razne motive s kojima sam se susrela u svom svakodnevnom životu kroz razgovore, putovanja ili vlastite misli. Razmišljajući o prošlim događajima i razgovorima, instinktivno ih prenosim na papire manjih formata. Taj džepni format uzima naš fokus i pokazuje nam naše intimne misli i trenutke. Format nas poziva da primimo crtež u ruku i spremimo ga u džep, kako bi postao dio nas poput naših sjećanja.", o svom radu priča Tara Stanić.

Nataša Devčić, 11.9. - 25.9.

"Rad Pigavci sastoji se od istoimene pjesme i mnoštva linijskih crteža infantilnog karaktera koji prikazuju imaginarni svijet raznih organizama, ‘’čudnih riba’’, kukaca te apstraktnih oblika. Dimenzije rada mijenjaju se i prilagođavaju s obzirom na izložbeni prostor.", o svom radu piše Tara Stanić.

Filip Čulić, 16.10. – 30.10.

"Eksperimentirajući s oblicima, plohama i linijama stvaram različite optičke iluzije, uzorke i likove. Odnosom detalja i cjeline kreiram vlastiti rukopis i svijet, a radovi nerijetko obiluju nadrealističkim životinjskim i humanoidnim likovima te hibridima iz mašte. Neki likovi su inspirirani stripom i crtanim filmovima, a drugi snovima i pričama iz narodne predaje. Upravo su oni nositelji začudnog, morbidnog, grotesknog ili pak komičnog karaktera ilustracija. Niz tema kojima se bavim vrlo su osebujno određene i inspirirane trenutkom crtanja pa tako obrađujem teme identiteta, apsurdnih situacija, ljudskog stanja duha, prirode te odnosa ljudi i grada.", o svom radu piše Filip Čulić.

Ivana Kordić, 13.11. - 27.11.

"Radovi su nastali te još uvijek nastaju kao odgovor na proces proučavanja obiteljske memorije i vlastitih sjećanja. Melankolija je glavni osjećaj kojim se vodim pri stvaranju radova, a fotografija kao jedan artefakt iz prošlosti bila je polazište za promišljanja o vlastitom identitetu  u kontekstu obitelji  te promišljanja o načinu na koji gledajući u prošlost percipiram vlastitu sadašnjost. Mističnost zabilježenih trenutaka navela me da određene prizore i izraze lica izrezujem u nove kadrove udahnjujući u njih vlastiti doživljaj. Interpretirajući odabrane prizore i lica ljudi s fotografija, kroz medij crteža stvarala sam jedan novi kut za sagledavanje doživljenog, a slojevitost i tekstura grafita postaju istovjetni slojevitosti u ljudskom sjećanju i prošlosti.", o svojoj samostalnoj izložbi priča Ivana Kordić.

 --

Program Galerije Crta sufinanciran je sredstvima državnog proračuna Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske i proračuna Grada Zagreba 

Povezane objave